    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    <1uNNH.358545$bhed.249826@fx10.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <zo6OH.706767$ipt.381559@fx01.ams1> <rub942$a3a$1@gioia.aioe.org>
    <7SLOH.554080$T8c9.241912@fx21.ams1>
    <600ba598$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <06POH.187548$1Wmb.86511@fx20.ams1>
    <600bdf5c$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <u_ROH.897300$hYm1.81204@fx41.ams1>
    <600bf182$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <m45PH.897506$hYm1.532970@fx41.ams1>
    <600d2232$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <QQoPH.914600$hYm1.597031@fx41.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 25 Jan 2021 06:49:20 +0100

    > Tak, wiem, ale ogólnie jest sporo ludzi, którzy nie mają dylematów, aby
    > podpierniczyć 50zł, które komuś na glebę upadły, czy zajumać jabłka z
    > ogródka, ale ci sami ludzie nie posuną się do obicia komus mordy czy
    > kradziezy z włamaniem i niekonieczni wynika to z innego wymiaru kary.

    Ale julki nie spałowały się same, więc znaczy że tacy ludzie są w
    policji i nie są to przypadki jakieś mało liczne. Co więcej masz
    przykłady kulsoniego myślenia - skoro je pałują, to znaczy że julki
    popełniają przestępstwo. Więc nie wmawiaj mi, że droga od
    przypierdalania się bez podstawy prawnej do obywateli na podstawie
    sympatii politycznych do napierdalania pałami pokojowych demonstracji
    jest jakoś bardzo długa. Nie jest. Jest wręcz niemal pewne, że jak ten
    konkretny kulson dostanie taki rozkaz to pójdzie pacyfikować julki. Może
    będzie starał się pały nie używać za mocno, ale do suki wciągnie, za
    miasto wywiezie. Może nawet sobie wytłumaczy, że w sumie nic złego nie
    zrobił - julka przecież w sądzie zostanie uniewiniona, więc w sumie w
    czym problem? Zresztą co złego w pacyfikowaniu pokojowych protestów -
    nawet p.o.rezydent chwalił.

    > Trudność jest tu jednak taka, że niefajne czyny policjantów są
    > legitymizowane przez obecną władzę, więc łatwiej zostać co wiekszym
    > sk..synem. Niestey możesz mieć rację.

    Dlatego skurwysyństwa odpuszczać i usprawiedliwiać nie wolno. Należy je
    nagłaśniać i pokazywać. To już przynosi efekty - choćby takie że
    zaufanie do policji leci do poziomów z wczesnych lat 90. I słusznie.

    --
    Shrek