  • Data: 2006-02-12 13:05:34
    Temat: Re: Interwencja policji (troszkę długie)...
    Od: Andrzej <n...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Feb 2006 12:36:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dlaczego nie została wymeldowana?
    Ponieważ status mieszkania nie jest uregulowany od 1996 roku, tj. od
    śmierci mamy, która w dokumentach po dzień dzisiejszy jest głównym
    najemcą...

    > Dlaczego siostra nie została oskarżona za fałszywe wezwanie?
    Tego nie wiem, ale czy to policja powinna postawić jej od razu taki zarzut?
    Czy brat może to zrobić na piśmie w formie zawiadomienia?

    > Jeśli nie mieszka - to główny najemca ma _obowiązek_ ją wymeldować w
    > trybie administracyjnym.
    Wiem, ale na dzień dzisiejszy formalnie nie ma uregulowanej sprawy głównego
    najemcy. Brat jest tylko w stanie udowodnić kwitami i wyciągami bankowymi,
    że ponosi koszty utrzymania mieszkania...

    > A póki co wymienić zamki. Zakładam, że w mieszkani nie ma niczego
    > należącego do tej siostry (meble, ubrana, inne przedmioty osobiste)?
    Nie. Brat używa jednego pokoju no i łazienki i kuchni, a jej lata temu (bo
    wtedy wydawało się to oczywiste) zostawił drugi pokój, w którym ona ma
    swoją szafę i jakieś tam graty...

    --
    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #