  • Data: 2005-06-27 10:06:17
    Temat: Re: Interwencja policji - jeszcze raz
    Od: "RB" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Jefimik" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d9kh2e$j9e$1@inews.gazeta.pl...

    > I ja tak sądzę.
    > Myślę też, że wszelkimi sposobami należy dążyć do polubownego unormowania
    > sprawy.
    > Celowo temat rozwinąłem dość szczegółowo, aby uzmysłowić pytającemu, że
    > sprawa
    > nie jest prosta i jednoznaczna, a o prawidłowe stosunki sąsiedzkie powinny
    > dbac obie strony, bowiem nie ma nic gorszego w życiu niż wieloletni spór z
    > sąsiadem o tzw "miedzę".
    >
    > Radzę zaprosić sąsiada na grilla i nie poruszać sprawy piłowania. Sam
    > zrozumie.

    Niestety, nie wiecie o kim mówicie. Nie znacie mojej cierpliwości i
    wyrozumiałości. Wiem, że kilka razy w roku można przeboleć. Ale sprawa ma
    bardzo głębokie tło. "Człowiek", o którym mowa przy każdej sposobności stara
    się mi dokuczyć. Nie chce mi się wymieniać innych jego zachowań, tylko
    powiem, że dwa lata temu pobił mnie drewnianą kłodą (straciłem przytomność),
    razem ze swoim synem przy asyście trzech innych kolegów syna. Na pewno na
    grilla go nie zaproszę.

    Dziękuję za rzeczowe opinie. Na pewno mi pomogły określić moją sytuację na
    polu prawa.

    Robert