  • Data: 2005-06-17 20:14:40
    Temat: Re: Internet Cafe, nie chce w moim domu, pomocy.
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.06.2005 Kira <c...@-...pl> napisał/a:

    > O to samo mnie korci zeby spytac... :>

    Najbardziej podoba mi sie sposob w jaki autorka watku przedstawila
    sytuacje - tak naprawde to zastanawia mnie, czy ktorykolwiek z
    potencjalnych klientow przechodzilby kolo jej drzwi - az mi sie
    przypomina, jak kiedys z kumplem szukalismy lokalu na serwis komputerowy i
    przywialo nas do lokalnej administracji - dostalismy klucz cobysmy sobie
    obejrzeli lokal przeznaczony jako uzytkowy - dzwonimy domofonem, mowimy ze
    dostalismy klucz z administracji i przyszlismy obejrzec suterene,
    wchodzimy na klatke, a po chwili z drzwi na przeciwko wychodzi jakas babka
    i z pretensjami do nas ze my tu nic otwierac nie bedziemy i oni sobie nie
    zycza. Gdybysmy zostali 5 minut dluzej, to bysmy dostali wpier*ol od
    jednego z synow jednej z Pan - doslownie.

    Ale to Polska wlasnie.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||