  • Data: 2005-05-22 18:59:48
    Temat: Re: Intercyza
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > aby
    > należy
    >
    > Najwygodniej chyba spisac taka umowe u notariusza (ja tak robilem)- dokument
    > prosty, po prostu oswiadczenie ze po slubie nie zacznie obowiazywac
    > wspolnota malzenska.
    >
    > Nb. kredyt przyszlego malzonka bez wzgledu na to czy bedzie intercyza czy
    > nie, pozostanie jego kredytem, jako zobowiazanie sprzed zawarcia zwiazku.
    >
    > Pozdr.
    >
    > Kuba

    Dziękuje za odpowiedz. No wlasnie tu nie jestem do konca pewna czy zobowiazanie
    sprzed zawarcia zwiazku nie przechodzi na oboje malzonkow.
    Przy okazji ciekawa jestem co w przypadku ewnetualnego spadku po rodzicach. Czy
    staje sie on pozniej majatkiem wspolnym? Czy tez moge nim samodzielnie
    dysponowac?