  • Data: 2005-06-06 08:49:40
    Temat: Re: Instruktor prawa jazdy - ubezpieczenie
    Od: "Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl> napisał w wiadomości
    news:42a3fed8$0$2128$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Stanowisko PZU wydaje mi się błędne, ale czy możesz podać pełne
    > uzasadnienie dla obciążenia Ciebie kwotą 5 tys. zł. Pytanie też, czy
    > samochód (ta nauka jazdy) jest Twój, czy należy do jakiejś szkoły jazdy i
    > ewentualnie jaki jest status Twojego zatrudnienia w tej szkole?
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > Brodek

    No wiec samochod jest tej szkoly, ubezpieczenie jest oplacane i podpisywane
    przez ta szkole. Nie jestem w stanie odpowiedziec teraz dokladnie jakie
    podano uzadadnienie obciazenia, bo to nie dokladnie o mnie chodzi (ale
    bardzo chce tej osobie pomoc). Wiem, ze napisal, ze nie zwroci, bo nie bylo
    instruktora w samochodzie. A status zatrudnienia jest tutaj wazny? Nie moge
    sie teraz z ta osoba skontaktowac, jak sie tylko dowiem dam znac.

    Pozdrawiam
    Przemek