  • Data: 2006-03-26 13:13:15
    Temat: Re: Instrukcja obsługi w obcym języku
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Płytę główną nie może zamontować każdy. Ryzyko uszkodzenia takiej płyty
    > jest ogromne.
    bo ja wiem , rzucac chyba nikt nie bedzie- a podczas przykrecania do
    obudowy
    chyba jej nie zlaiem bo sa odpowiednio sztywne - choc widzialem i miekkie

    > Zauważ, że to są elementy z niezabezpieczonymi stykami, których
    > dostknięcie może spowodować zwarcie, porażenie prądem
    od kiedy plyte glowna sie montuje podlaczona do zasilania??
    poraznie tez moze nastapic od dotnniecia gniazd z tylu obudowy, ale jakos
    nie widzialem jescze uniwersalnych nakladek do ich zabezpieczania

    > lub eksplozję (np. pęknięcie i uszodzenie ciała przez przegrzany procek,
    > układy procesorowe na karcie grafiki, a nawet kondensatory).
    jw. od kiedy sie mjastruje w "bebechach" podlaczonych do zasilania.
    bez zasilania tego typu elelmenty szybko stygna

    > Myślę, że instrukcja techniczna jest przedstawiona świadomie w języku
    > obcym bo to jest przecież dla osób, które się na tym znają. Oznaczenia
    > montażowe są raczej standardowe i uniwersalne dla każdej firmy.
    montazowe i tak. ale roznie poumieszcznie i w tej instkrucji trzeba je
    szukac.
    ja np dotad nie moge znalesc gdzie mam u siebie podlaczyc USB z przodu
    obudowy

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka