eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInformowanie sprzedajacego o rzeczywistej wartosci przedmiotu › Re: Informowanie sprzedajacego o rzeczywistej wartosci przedmiotu
  • Data: 2006-03-19 08:51:20
    Temat: Re: Informowanie sprzedajacego o rzeczywistej wartosci przedmiotu
    Od: "CZYSCIWO" <czysciwo@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1142756859.695939.129840@p10g2000cwp.googlegrou
    ps.com...
    > "Rzeczywista wartosc" w sensie wartosc rynkowa. Np dana rzecz w 9/10
    > przypadkow osiaga cene 100zl na allegro a ktos to kupuje poza allegro
    > na pchlim targu za 10zl...

    Wartosc rynkowa to jest wlasnie cena w jakiejs ktos sprzedaje a ktos inny
    kupuje.
    Skoro wiec dochodzi do transakcji (za 10 zl) to dlaczego twierdzisz, ze to nie
    jest cena rynkowa?
    Jezeli ty mi powiesz, ze moge u ciebie kupic za 10 zl i ja sie na ta cene zgodze
    to gdzie tu widzisz oszustwo?

    --
    CZYSCIWO
    W Niemczech taka bieda, ze juz polskie szmaty piora www.mewa.prv.pl