eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInformowanie sprzedajacego o rzeczywistej wartosci przedmiotu › Re: Informowanie sprzedajacego o rzeczywistej wartosci przedmiotu
  • Data: 2006-03-19 10:45:41
    Temat: Re: Informowanie sprzedajacego o rzeczywistej wartosci przedmiotu
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Czyli kazdego kto kupuje np na promocjach, bazarze czy w innych
    miejscach gdzie mozna nabyc cos ponizej ceny okladkowej (ksiazka) mozna
    nazwac oszustem?

    Inny przyklad.
    Kupuje jajka na bazarze za 10gr sztuka a pozniej sprzedaje je po 20gr.
    Czy pierwszy sprzedawca moze zadac ode mnie zadosuczynienia, bo kupilem
    od niego jajka za polowe tego za co pozniej sprzedalem? Czy jestem
    oszustem sprzedajac jajka za 2x wiecej? Oczywiscie ani sprzedawcy ani
    kupca nie wprowadzalem w blad podajac mu nieprawdziwa cene jajek.