eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInformowanie o obniżeniu premii › Re: Informowanie o obniżeniu premii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Informowanie o obniżeniu premii
    Date: Wed, 10 Aug 2005 20:08:59 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 17
    Sender: r...@p...onet.pl@213-238-65-44.adsl.inetia.pl
    Message-ID: <dddfrt$o2a$1@news.onet.pl>
    References: <ddc9fu$b74$1@atlantis.news.tpi.pl> <ddcbnh$prv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-65-44.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1123697341 24650 213.238.65.44 (10 Aug 2005 18:09:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Aug 2005 18:09:01 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:318879
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jesli premia jest uznaniowa,to nic nie zrobisz. W twojej firmie powinien
    > istniec dokument regulujący przyznawanie premii. Premia przeważnie nie
    > jest
    > stałym składnikiem wynagrodzenia.
    >
    > pozdr
    >
    > cherokee

    Każdy składnik wynagrodzenia i zasady jego przyznawania powinny być opisane
    w regulaminie pracy lub innych przepisach wewnętrznych. Zasadniczo (zdaniem
    prawnika w mojej poprzedniej firmie) w świetle Kodeksu Pracy nie ma czegoś
    takiego jak premia uznaniowa. Każda premia powinna mieć zasady. Jeśli nie ma
    to i tak można złożyć donosik do PIP.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1