    From: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Impreza Masowa ?
    Date: Thu, 17 Aug 2006 19:54:30 +0200

    Dnia 17-08-2006 o 19:16:37 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Zajrzyj do ustawy. To, czy to jest impreza masowa zależy od miejsca
    > organizacji i ilości uczestników - z tego co pamiętam.

    Ok ... a ja bede mial wesele za rok. Wstepnie liczba gosci ustalila sie na
    250 sztukach ale napewno sie zmniejszy. Do tego jeszcze caly personel
    pracujacy przy gotowaniu, spiewaniu, roznoszeniu posilkow, sprzataniu itd.
    Uzbiera sie 300 osob. W ktorym momencie nie moze byc 300 osob ... i gdzie?
    Czy jednoczesnie, czy w odstepie nie mniejszym niz np. 5 minut? Czy liczy
    sie caly budynek czy tylko sala balowa?

    I jeszcze: czy mozna zrzucic odpowiedzialnosc za wszystkie formalnosci
    zwiazane z taka impreza masowa na wlasciciela sali/budynku? Kto jest
    organizatorem imprezy?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik