  • Data: 2007-07-07 14:14:50
    Temat: Re: Im Namen des Volkes
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f6nr8j$di4$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z sobota, 7 lipca 2007 01:11
    > (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <p...@g...com>):

    > No sęk w tym, że mój program nie ma KFa :( a zmieniać nie chcę, bo poza
    > tym
    > jest mi z nim wygodnie...
    >
    > Ale OK, już nie będę mu odpowiadał, żeby nie wyciągać.

    Pani nauczycielka mówi w szkole do dzieci, że będzie wizytacja z oświaty i
    jeśli Jasiu na lekcji powie brzydkie słowo, to wszystkie dziewczynki powinny
    zatkać uszy i natychmiast wybiec z klasy. Jasiowi zabroniła zgłaszać się
    podczas wizytowanej lekcji do odpowiedzi. W trakcie tej lekcji, pani
    zapytała się dzieci, co nowego zauważyły w naszym mieście. Jedna dziewczynka
    podniosła rękę i powiedziała, że u niej na osiedlu wybudowano nowy market
    Biedronkę. Inna koleżanka z klasy powiedziała, że zauważyła nowo wybudowane
    rondo na skrzyżowaniu ulic. Jakiś zgłaszający się chłopczyk powiedział, że
    widział wybudowany nowy ZUS. Kolega z jego ławki, żę postawiono nowy budynek
    prokuratury. Cały czas zgłaszał się do odpowiedzi także Jasiu, ale pani go
    nie poprosiła i na koniec powiedziała, że skoro nie ma już odpowiedzi, to
    kończy temat. Na to jeden z wizytatorów powiedział, że tam cały czas zgłasza
    się jeden chłopiec i chce coś powiedzieć. Pani zmuszona zapytała się Jasia,
    co nowego widział w mieście. Jasiu odpowiedział, że na ul. Długiej
    wybudowali nowy burdel. W tym momencie wszystkie dziewczynki zatkały uszy i
    wybiegły z klasy. A Jasiu krzyknął za nimi, stać kurwy, jeszcze nie
    skończony.

    boukun