eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIlu niewinnych ludzi przebywa w Polsce w zakładach karnych? › Re: Ilu niewinnych ludzi przebywa w Polsce w zakładach karnych?
  • Data: 2011-07-11 11:57:59
    Temat: Re: Ilu niewinnych ludzi przebywa w Polsce w zakładach karnych?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ivenor$3ov$2@news.onet.pl...

    > W kiciu każdy niewinny jest.

    Widzę, że lubisz zbaczać z tematu nawet jeśli dobrze rozumiesz
    o co chodzi w pytaniu. Nie bez powodu użyłem w pierwszym
    poście słówka "faktycznie" - pytałem o ludzi, w przypadku
    których doszło do niesłusznego oskarżenia/skazania, co
    wyszło na jaw po iluś miesiącach/latach niezasłużonej
    odsiadki.

    > A poza tym o jakie statystyki chodzi? (przecież jak jest oficjalnie
    > niewinny, to nie siedzi).

    Ale na drodze do potwierdzenia tej niewinności mógł przez pewien,
    niekoniecznie krótki czas, siedzieć.