  • Data: 2005-01-16 07:23:16
    Temat: Re: Ile razy ta sama trase na jednym bilecie PKP?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cscgdn$krv$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie. Bilet wykupuje się na przejazd. A daty określają kiedy podróż ma
    > się zacząć i kiedy zakończyć. Podróż ma się zacząć w pierwszy dzień
    > ważności biletu, a zakończyć przed północą w ostatni dzień ważności.
    > Natomiast w okresie ważności biletu masz prawo zrobić sobie przerwę.
    > Np. jadąc jednym pociągiem, nawet bezpośrednim z A do B, masz prawo
    > wysiąść sobie gdzieś po drodze między A i B, pójść do hotelu wyspać się
    > i rano pojechać dalej. Ważne abyś zmieścił się w terminie ważności biletu.
    > Poczytaj sobie regulamin przewozów PKP.
    > Powinien być na stronie www.

    Dodam jeszcze że w przypadku biletów do 100 km przerwy w podróży nie są
    dozwolone, w takim przypadku możesz dojechać do stacji przeznaczenia nawet
    po północy.
    Polecam lekturę:
    http://www.pr.pkp.pl/rzecznik/taryfa/tar.html
    http://www.pr.pkp.pl/start1.php?dzial=prawo_przew.ht
    ml
    http://www.pr.pkp.pl/start1.php?dzial=informacje_dod
    atkowe.html

    a bardziej szczegółowe odpowiedzi na pewno uzyskasz na pl.misc.kolej

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    miłośnik kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net