  • Data: 2018-11-09 09:00:14
    Temat: Re: Ile powinna działać bateria w telefonie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 listopada 2018 18:59:56 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Czy ja cos pisałem o gwarancji...?

    Bo rękojmia jest dobra w pierwszych 12 miesiącach i wtedy faktycznie z gwarancji nie
    warto korzystać. Po 12 miesiącach jednak gwarancja lepsza
    Jeszcze jeden myk jest. Zanieś telefon z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany na nowy i
    miej nadzieję ze w ciągu 14 dni nie zdąża udzielić odpowiedzi. Z eurortvagd tak się
    mi udało dwa razy z decathlonem raz.