  • Data: 2012-09-09 06:16:37
    Temat: Re: Ile kosztuje i ile może adwokat?
    Od: "arek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50498acf$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja zupełnie nie w temacie, ale napisz skąd się bierze takich wykonawców.
    > To są ludzie z ogłoszenia ze słupa, z gazety, z internetu, z polecenia?
    Z polecenia: Człowiek się buduje, to pyta po znajomych. Znajomi się budowali
    3 lata temu to nie są na bieżąco, ale starają się pomóc tekstami w rodzaju
    "Był u mnie taki jeden - robił to i to, robi jeszcze coś innego. Zrobił
    dobrze i tanio" A potem, gdzie indziej, nie jest ani dobrze ani tanio -
    przerabiałem to już na kilku fachowcach (począwszy od kierownika budowy
    polecanego przez mojego ojca i wujka mojej żony). Ale ten to szczyt...