    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IRCHa
    Date: Tue, 11 May 2021 22:30:13 +0200
    <609a1fb7$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7d9ha$15r6$1@gioia.aioe.org>
    <609a41d3$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <s7dhc4$sq6$1@gioia.aioe.org>
    <609a7366$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7dttt$12o8$1@gioia.aioe.org>
    <17gu2zito94fj.1ktirlgsr527a$.dlg@40tude.net>
    <s7e36i$1o84$1@gioia.aioe.org>
    <11yox7w0sfxyy$.156ggo0jxspmt.dlg@40tude.net>

    W dniu 2021-05-11 o 16:22, J.F pisze:

    > Byc moze, nie znam sie.
    > Ale skoro wszycy to wiedza, to kto zaleca 30 czy wiecej cykli ?

    > A na wlasnej stronie ich nie zamiescil?

    > Ale to akurat pacjenci z Covid.

    > Ale robia inny, czy jednak ten sam do skutku?
    >
    > Sugerujesz, ze PCR to tak skutecznosc ma 2/3? Raz wykryje, drugi raz
    > wykryje, a trzecim razem nie wykryje?

    Co oznacza ta IRCHa? Nie mogę sobie z niczym skojarzyć.
    Co do covida to podobno (jak piszą) w czerwcu ma być czwarta tura
    -najgorsza tej epidemii.

    Przywieźli z Indii swoich dyplomtów z indyjskim covidem i już zaczyna
    sie rozprzestrzeniać.
    Po mnie do tych Indii nikogo by nie wysłali. AAaa, tamta to niech
    zdycha, bo niepartyjna :-(

    --
    animka