  • Data: 2008-10-04 20:37:49
    Temat: Re: INTERCYZA NA ALIMENTY
    Od: "mike" <d...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
    news:gc8jhb$lfc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > "Aicha"

    > A główny dowód zeznawał w sądzie jako świadek pozwanego :)))

    Takie szybkie pytanie, bo się w tej działce nie orientuję. Do czego
    potrzebne jest to orzekanie winy? Czy ma to jakieś przełożenie na podział
    majątku albo inne sprawy? Może zboczony jestem, ale jeśli już do takiej
    sytuacji dochodzi, to można rozwód chyba w max 3 ruchach załatwić (I
    sprawa, ew. mediacja w przypadku dzieci, II sprawa i pozamiatane). A potem
    jeszcze ew. zabawa o alimenty.