  • Data: 2004-05-10 18:18:54
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : Nie, to jest praktyka. Gdy stoisz na przeciwko tłumu zawsze bierz pod
    : uwagę, że tłum zrobi to, na co żadna z tych osób by się nie odważyła
    : działając samodzielnie. Po za tym studencji byli pijani (sam chadzałem na
    : juwenalia, więc wiem, jak to wygląda i mnie nie przekonuj, że teraz jest
    : inaczej). Nie wiem, jak tam było. Poczekajmy, bo pewnie media podadzą,
    : choc podejrzewam, że teraz bedzie nagonka na Policję i będą próbowali
    : dowieść, że znowu policjanci zamordowali tam kogoś. To raczej nie będzie
    : zwiększało rzetelności przekazu.
    :

    NIE WAZNE KTO BYL CO ROBIL, nie bylo zagrozenia zycia,
    Policjanci to nie Bogowie nie oni o zyciu decyduja.