  • Data: 2004-08-16 19:13:23
    Temat: Re: Hmmm
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyczytałem to tutaj:

    No to niedokładnie przeczytałeś
    Zwracam uwagę na ten fragment:

    > Problem zaczyna się wówczas, gdy
    > taki &#8222;kolekcjoner&#8221; zamierza zarabiać na swoich muzycznych
    zasobach.
    > Przestępstwem jest zarówno kopiowanie plików mp3, jak i
    > udostępnianie ich w internecie albo na kompaktach nagranych
    utworów
    > w c e l a c h z a r o b k o w y c h (podkreślenie moje - Dredd).
    Taką działalność określa się potocznie mianem
    > piractwa komputerowego, czy fonograficznego."

    > ale może się zagalopowałem

    Odrobinę bo z grubsza biorąc działanie bez celu zarobkowego
    powoduje że nie ma przestępstwa. Polecam lekturę prawa autorskiego
    w okolicach art. 115 no i kodeksu karnego

    Na marginesie: publikacje w internecie póki co nie są w pełni
    wiarygodnym źródłem informacji o obowiązującym prawie (BTW:
    podobnie proszę traktować moje wypowiedzi ;) )
    Jedynym pewnym źródłem ustaleń w tym zakresie są tzw. dzienniki
    promulgacyjne (np. Dziennik Ustaw)

    -> http://usenet.pomocprawna.info