    From: "Lawenda" <l...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hiv a naklanianie do seksu
    Date: 5 Sep 2007 14:52:26 +0200

    > Użytkownik "Lawenda" <l...@o...eu> napisał w wiadomości
    > ten "numerek" to art.161 paragraf 1 kk - zagrożenie: kara pozbawienia
    > wolności do lat 3; a zatem występek a nie zbrodnia (np. zabójstwo)

    To jeszcze jedno pytanie. Osoba ktora zostala nakloniona do seksu nie wiedziala
    o wirusie, druga osoba wiedziala, czyli jak ustalilismy to jest przestepstwo
    karne. Niestety tu wlasciwie jest slowo przeciwko slowu. Przed sadem winny
    przeciez sie moze wyprzec. Zdarzenia nie ma ani na filmie ani nie ma zdjec.
    Jest slowo pokrzywdzonej przeciwko slowu zarazonego.

    Jakie sa szanse zeby sad dal wiare w zeznania? Ja jestem przekonany ze to
    zdarzenie zaszlo. Mozliwe ze znajda sie osoby, ktore poswiadcza, ze moglo do
    niego dosc, chociaz wiadomo ze nikt nie powie ze jna pewnop doszlo bo nie bylo
    swiadkow.