    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipoteza - Boukun - ktoś całkowicie normalny...
    Date: Thu, 17 Jul 2008 00:36:31 +0200

    news:g5labl$u2h$3@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 18:19
    > (autor Maciek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g5l702$2aa$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Nie, on jest normalny. Po prostu będzie pozywał niedługo za antysemityzm.
    > Pokaże sądowi potem -- ,,o, wysoki sądzie, jak te szmaty z psp mnie,
    > biednego zaszczutego Żyda, od nienormalnych zwyzywały''. Przecie z Niemcami
    > też już się procesował coś w tym temacie, że go wywalili z Niemiec i że to
    > antyżydowski atak na niego. Niestety tak już jest, że są normalni Żydzi, a
> [...]

    ??????????????????????

    Jestem w Strasburgu z 3 skargą zarejestrowany w sprawie łamania w Niemczech
    wolności słowa (sprawa dominacji żydostwa w Polsce) i prawa do obrony.

    Zarejestrowano moją kolejną trzecią skargę w Strasburgu, na łamanie w Niemczech
    wolności słowa (sprawa dominacji żydostwa w Polsce) i prawa do obrony. A szykuje
    się kolejna, czwarta skarga, w sprawie wypędzenia mnie z Niemiec, obecnie jest
    złożona skarga w Federalnym Sądzie Konstytucyjnym w Karlsruhe.

    Jestem ciężko przestraszony, bo dostałem dzisiaj tylko pismo przewodnie ze
    Strasburga, a nie jak to jest w zwyczaju wraz z oficjalnym formularzem do
    wypełnienia. Coś kombinują, a jak wiadomo w Strasburgu też władzę sprawują...
    Jak mnie poświęcą w Strasburgu z Niemcami, to i w Polsce mnie pogrzebią. A ja
    mam odbyt za ciasny...

    boukun

    COUR EUROPEENNE

    DES DROITS DE L'HOMME

    CONSEIL DE L'EUROPE

    STRASBOURG

    EUROPEAN COURT

    OF HUMAN RIGHTS

    COUNCIL OF EUROPE

    STRASBOURG

    Jaroslaw NIEDZWIECKI ul. Luzycka 75 58-100SWIDNICA POLOGNE

    FÜNFTE SEKTION

    13. September 2007

    ECHR-LGerl.lR JN/lch

    Beschwerde Nr. 39861/07 Niedzwiecki (III) ./. Deutschland

    Sehr geehrter Herr Niedzwiecki,

    hiermit bestätige ich den Erhalt Ihres Schreibens vom 17. August 2007 sowie der
    beigefügten Anlagen. Ihrer Beschwerde wurde die obige Nummer zugeteilt, die in
    jeder weiteren Korrespondenz zu dieser Sache anzuführen ist.

    Der Gerichtshof wird sich auf der Grundlage der von Ihnen vorgelegten
    Informationen und Unterlagen mit dem Fall beschäftigen, sobald es der
    Geschäftsgang erlaubt. Falls Sie weitere Unterlagen zu der Beschwerde einreichen
    möchten, so schicken Sie bitte ausschließlich Kopien, da der Gerichtshof keine
    Originale zurücksendet. Das Verfahren ist grundsätzlich schriftlich, und Sie
    müssen nur auf Vorladung des Gerichtshofs persönlich erscheinen. Die
    Entscheidung des Gerichtshofs wird Ihnen mitgeteilt.

    Sie sollten jede Änderung Ihrer Adresse mitteilen. Des Weiteren sollten Sie dem
    Gerichtshof jede wichtige Entwicklung in Bezug auf die obige Beschwerde
    unaufgefordert mitteilen und alle weiteren relevanten Entscheidungen der
    nationalen Behörden und Gerichte einreichen.

    Mit freundlichen Grüßen

    Die Kanzlerin der Sektion i.A.

    J. Nobbe Rechtsreferent

    ADRESSE POST ALE / POSTAL ADDRESS: