  • Data: 2004-04-27 20:07:25
    Temat: Re: Hipoteka - aktem notarialnym czy nie?
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iwona" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c6m5ou$9tv$1@inews.gazeta.pl...

    > Pozwolisz że się dołączę gdyż mam ten sam problem. Możesz tą różnicę jakoś
    > szerzej wyjaśnić.
    > Czy developer może mi kazać sporządzić akt notarialny?

    Mylisz pojecia. Co innnego ustanowienie hipoteki (na wniosek banku
    kredytujacego) - które moze ale nie musi byc notarialne. Co innego umowa
    sprzedazy mieszkania spisana z developerem która MUSI miec forme aktu
    notarialnego.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi