  • Data: 2004-04-28 10:32:19
    Temat: Re: Hipoteka - aktem notarialnym czy nie?
    Od: "MiRuS" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iwona" napisał:
    > Pozwolisz że się dołączę gdyż mam ten sam problem. Możesz tą różnicę jakoś
    szerzej wyjaśnić.
    Pozwalam ;)

    > Czy developer może mi kazać sporządzić akt notarialny?
    To w Twoim interesie jest sporzadzic ten akt - bez niego mieszkanko
    pozostaje wlasnoscia developera (mimo iz juz mu za nie zaplacilas) pod ktore
    to on moglby sobie wziac kredyt hipoteczny i to ty musialabys go splacac,
    albo stracilabys mieszkanko - takie mamy prawo w tym kraju - patrz lokatorzy
    z Marchewkowej we Wroclawiu (bylo o tym m.in. w programie Jaworowicz).