eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!! › Re: Hipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "KK" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!!
    Date: Tue, 4 Nov 2003 16:32:21 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <bo8grd$k80$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <3...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.96.126.2
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1067959982 20736 217.96.126.2 (4 Nov 2003 15:33:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Nov 2003 15:33:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:174313
    [ ukryj nagłówki ]

    > nowym komplecie znajduje sie dodatkowy komplet plyt -
    > Windows Recovery Disk (czy jakos tak).
    > No i zaczelo sie, czlowiek z BOK zadzwonil do kierownika, który
    stwierdzil,
    > ze w takim razie nie moga wymienic mi towaru na nowy.
    > Plyta ta jest dedykowana dokladnie temu modelowi notebooka i nic nie moga
    > zrobic.
    > Mówi mi, ze moglem sprawdzic czy w pudelku jest caly komplet akcesoriów
    > zaraz po zakupie w BOK itd. , ze pewnie przyjade do domu
    > i napewno znajdzie sie.
    > Jesli nie znajde to moge zapomniec o wymianie komputera.
    >
    > Dobrzy ludzie pomózcie, co ja mam teraz zrobic.
    > Tyle zbieralem na ten sprzet tyle wyzeczen calej rodziny.
    >
    > Czy oni maja racje ?
    > Czy naprawde z góry jestem na straconej pozycji ?
    > Czy oni mieli prawo sprzedac mi niekompletny sprzet - niezgodny z lista
    > akcesoriów w instrukcji ?
    > Czy to nie oni powinni odpowiadac za to wszystko ?
    >
    > Poradzcie prosze, nie mam do kogo skierowac sie z tym.
    > Dziekuje za wszelkie sugestie.
    >
    > Rozzalony Bartek
    >
    Kurcze tak to juz jest w tych marketach ze ludzie im okradaja pudełka i
    trzeba za każdym razem, nawet gdy pudełko jest zafoliowane dokladnie zajacz
    czas pani w BOK i przegrzebac zawartosc wg opisu.
    W twoim wypadku to juz bułka po musztardzie, jedyna możliwośc to własnie
    dogadanie sie z pracownikiem.
    przekladacie z pudełka do pudełka CD i tyle.
    Raczej ciężko bedzie udowwodnić ze nie było, zaden pracownik nie bedzie
    chciał przecież ponosić odpowiedzialności i płacić za braki no nie?
    kk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1