  • Data: 2007-11-29 08:49:42
    Temat: Re: Heteroseksualni wszystkich krajów łączcie się...
    Od: "ksRobak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "tren R" <t...@g...com>
    news:e9e0a0ad-bec1-4153-8c0e-8ea82ef2222d@w28g2000hs
    f.googlegroups.com...

    > dodałbym jeszcze jeden motyw

    > 3. bo jej nie dostrzegają / nie chcą dostrzegać
    >
    > imho rzecz nie dotyczy tylko krytyki cenzury, ale krytyki generalnie.

    Dokładnie też tak obserwuję, a powyższe zjawisko nosi nazwę WYPARCIE
    - narzędzie doskonale znane inżynierom socjotechniki.
    Mechanizm tego narzędzia jest banalnie prosty i opiszę go na przykładzie
    tego wątku.
    przykład z życia:
    Dwóch userów pragnie podyskutować na temat "manipulacji na informacji",
    której jednym z przejawów jest cenzurowanie wybranych zdań i moderowanie
    całych wypowiedzi poprzez blokowanie postów i autorów
    - moderowanie a więc cenzura totalna.
    Tematyka jest szeroka i dotyczy zarówno filozofii, psychologii jak i prawa
    do CENZURY (stąd crosspost).
    Na to włącza się do dyskusji domorosły CENZOR "Adam Wysocki"
    wymachując hasłem:
    <<Czy możecie dodawać motywy na swoich grupach, nie zaśmiecając tymi
    wywodami pl.soc.prawo?>>
    i podpisuje się nickiem "FUT."
    Oczywiście ta wypowiedź zawiera treść "na świadomość":
    - "rozmowa o prawie do CENZUROWANIA to zaśmiecanie pl.soc.prawo"
    Zawiera także ta wypowiedź "stracha" do podświadomości:
    - jeśli będę pisał o prawie do CENZUROWANIA, to będę pisał o czymś
    co jest zakazane przez anonima, który podpisał się FUT
    Ten strach w podświadomości staje się strażnikiem. To co świadome
    można zapomnieć, ale podświadomość nie zapomina.
    To TABU - źródło fanatyzmu.

    Przepływ informacji jest przejrzysty:
    GTW hoduje alefitów a alefici kreują rabbitów.
    GTW to wszelkie wyrocznie, autorytety, GURU religijne i naukowe;
    alefici to "inteligencja" ucząca się słów wyroczni na pamięć;
    rabbici to motłoch, mięso armatnie - mrowisko ludzkie.
    Poza tym podziałem są INTELEKTUALIŚCI, którzy 'widzą'.

    a więc?
    A więc dwóch intelektualistów podejmuje temat,
    na to włącza się alefita próbując uciąć temat i robi to skutecznie
    dopuszcza się więc dwóch rzeczy:
    obłożenie cenzurą tematu - "prawo do cenzury"
    manipulacja na podświadomości rabbitów
    - sam siebie kreując na CENZORA.

    Kto jest CENZOREM "pl.soc.prawo" ?
    Wiadomo anonim o nicku "FUT."
    W epoce ochrony danych osobowych ludzie nie muszą wiedzieć,
    kto nimi manipuluje i kosi mózgi.
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    "Kto sieje wiatr - ten zbiera burzę"