  • Data: 2005-09-16 19:16:04
    Temat: Re: Happy Hours w SIMPLUSIE - Uwaga smutne
    Od: "Góral" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie. Bede skladal reklamacje. Czego jeszcze moge sie domagac poza
    > zwrotem tej kasiory która mi pobrali z konta i ewentualnie poniesionych
    > kosztów?
    Miałem podobną sytuację.
    Mój patent jest taki: trzeba zacząć z dużymi roszczeniami żeby było się z czego
    targować. Jak zeżarło Ci 95 gr to zażadaj odszkodowania za straty ok 100 000
    zł. Oni stargują do 50 000 zł i obie strony będą zadowolone. Oczywiście do tego
    muszą dodać te 95 gr.
    Nie daj się. Badź uparty a na pewno wygrasz.

    Góral