  • Data: 2007-01-06 10:36:04
    Temat: Re: Handlowanie na Allegro
    Od: "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    > http://ehandel.pit.pl/
    > Markus Sprungk

    Naprostujcie mnie jesli cos zle zrozumialem ale wedlug tej strony ("Nie
    zapłacisz podatku, ani dochodowego, ani od czynności cywilnoprawnych,
    jeżeli: sprzedałeś rzecz używaną ponad 6 miesięcy, a kwota jednej transakcji
    nie przekroczyła wartości 1'000zł. Nie masz też wtedy obowiązku składania
    deklaracji PCC-1 ani doliczania dochodu do rocznego PITa.") jesli kupilem
    sobie w sklepie aparat fotograficzny za np 3000zl (za to ze zarobilem
    pieniadze place podatki i za aparat place drugi podatek w cenie towaru) to
    jesli powiedzmy po 2 miesiacach mi sie on znudzi i bede chcial go sprzedac
    za powiedzmy 2000zl (z 1000zl straty) to bede musial w swietle prawa
    zaplacic od tego podatek? Przeciez to jest chore.

    Pozdrawiam
    Jaro