  • Data: 2009-09-30 09:40:20
    Temat: Re: Handel energią
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 19:14:38 +0200, tpsa napisał(a):

    > Czy ja gdzieś napisałem, że jestem za "uwolnieniem" cen?
    > Napisałem wyłącznie czemu tym firmom nie opłaca sie handlować, a jest ich
    > około 500.
    > Wolisz monopol Twoja sprawa tylko potem nie płacz, że zdziera skórę.

    Jaki monopol?
    Powyżka cen MUSI BYĆ UZASADNIONA a nie "bo tak powiedział dzisiaj
    prezes/zarząd/właściciel i ustalił rano cenę za energię na poziomie 12zł za
    1kWh", Póki co, URE jeszcze bada zasadność wprowadzanych podwyżek - i tak
    powinno zostać, a nie uwalniać ceny za energię, które to środki finansowe i
    tak de fakto powędrują za granicę.