    From: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hałaśliwy ksiądz
    Date: Sun, 7 Nov 2004 21:17:30 +0100

    news:cmlsh3$i4j$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Piotr.G." <x...@x...plxxx> napisał w
    > Ja bym jednak proponował wizytę u księdza i próbę spokojnego wytłumaczenia
    > mu, że te urządzenia daje się troszkę przyciszyć. Tam z reguły bywa jakiś
    > tam potencjometr albo takie urządzenie.

    pewnie pałka policyjna. Przypomina mi się ta historia jak milicjanci
    przesłuchiwali taśmę a nie mieli kaseciaka. Używali pałki do przesłuchania
    taśmy, no to czemu Tomasik nie może użyc pałki do przyciszenia megafonów
    księdza?

    > Co do samej zasady, to takimi sprawami zajmuje się Ochrona Środowiska.
    jest
    > taki wydział w Urzędzie Miasta / Gminy (podaję, bo ktoś ostatnio tutaj
    mylił
    > to z Sanepidem). Będą mieli trochę opory pewnie, ale jednak przepisy
    > określają dopuszczalne natężenie dźwięku. Trzeba by to zmierzyć.

    Zanim oni to zmierzą Piotrek zwariuje. Jeżeli ksiądz nie zrozumie, to trzeba
    jednak te megafony szybko strącić, aby uratować zdrowie psychiczne Piotrka.
    Jest taki paragraf o natychmiastowym działaniu w obronie zdrowia człowieka.

    Zapluty Karzeł Reakcji