eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHELP!!! Chcą mi odciąć wodę i CO w mieszkaniu bo nie zapłaciłem!!!!! › Re: HELP!!! Chcą mi odciąć wodę i CO w mieszkaniu bo nie zapłaciłem!!!!!
    From: "Leszek" <l...@u...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HELP!!! Chcą mi odciąć wodę i CO w mieszkaniu bo nie
    zapłaciłem!!!!!
    Date: Wed, 7 Jan 2004 18:51:32 +0100

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:636d.00000560.3ffc36b5@newsgate.onet.pl...

    > W sumie tez tak rozumuję.... ale..... właśnie zauważyłem że odcieli mi
    ciepłą
    > wodę!!!!!! Nie wiem co zrobić. Są jakies przepisy na to?

    Wymieniali rury bo stare groziły awarią (gdyby były dobre to by nie
    wymieniali).
    Tobie wodę odcięli bo grozi to awarią (pęknięciem rury) i zalaniem
    innych zmodernizowanych lokatorów.Nie jesteś po prostu przygotowany na
    odbiór takiego dobra jak ciepła woda (pod ciśnieniem).
    Wymień rury i będzie OK.

    Pozdr
    Leszek