eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHELP!!! Chcą mi odciąć wodę i CO w mieszkaniu bo nie zapłaciłem!!!!! › Re: HELP!!! Chcą mi odciąć wodę i CO w mieszkaniu bo nie zapłaciłem!!!!!
  • Data: 2004-01-07 12:01:34
    Temat: Re: HELP!!! Chcą mi odciąć wodę i CO w mieszkaniu bo nie zapłaciłem!!!!!
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ustawa o własności lokali nie przewiduje, żeby wspólnota mieszkaniowa
    mogła odcinać media. Jedyne, co może zrobić wobec dłużnika, to
    skierowanie sprawy do sądu o zlicytowanie lokalu i z tych środków
    spłacenie długu wobec wspólnoty, ale nie przypuszczam, żeby w Polsce
    zapadł do tej pory choć jeden taki wyrok.

    Na chłopski rozum - nikt nie może odebrać Ci czegoś, co do niego nie
    należy. Jeżeli wspólnota założy plomby i obetnie rury należące do
    wodociągó, energetyki czy gazowni, to zrobi to nielegalnie, chyba, że
    wobec nich też masz długi, ale to nie wspólnota jest od ich egzekwowania.
    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl