eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja w supermarketach › Re: Gwarancja w supermarketach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Grzesiex" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja w supermarketach
    Date: Tue, 27 Dec 2005 14:57:03 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 10
    Message-ID: <dorh6t$7ok$1@inews.gazeta.pl>
    References: <doqrj2$3cs$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: amon.pke.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1135691805 7956 195.245.224.251 (27 Dec 2005 13:56:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Dec 2005 13:56:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: schulc
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:352910
    [ ukryj nagłówki ]

    Bo jeśli nie podbiją ci gwarancji i po dwóch dniach przyjdziesz i powiesz że
    zepsuty to wymienią ci na nowy i sprzęt wraca do producenta tak jak by
    usterke wykryto w sklepie. Dla nich to ułatwienie. Natomiast jeśli podbijesz
    gwarancje odrazu to gdy się zepsuje po np. po dwóch dniach to masz dwa
    wyjścia
    1 Gwarancja - wiadomo serwis oczekiwanie itp
    2 niezgodność towaru z umową - sprzęt miał działać a nie działa proszę mi go
    wymienić


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1