    From: "Marcin S." <t...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja po wymianie sprzętu
    Date: Sun, 11 Jan 2004 05:54:58 +0100

    Uzytkownik kam <k...@p...onet.plX>, nasmolil w wiadomosci
    news:btomr6$15u$1@inews.gazeta.pl

    > A więc nie za bardzo mogę się zgodzić z powyższym. Jeśli gwarantem nie
    > jest sprzedawca, to realizacja uprawnień z gwarancji może odbyć się w
    > ogóle bez jego wiedzy. Ewentualna wymiana jest realizacją umowy gwarant
    > - nabywca. Jeśli po uzgodnieniach dostajemy coś innego, niż przewidywała
    > to gwarancja, to trudno powiedzieć co tak właściwie się odbyło, a raczej
    > jakie są tego skutki. I czy np. gwarant, który dostarczy nam nową rzecz
    > będzie odpowiadał za jej niezgodność z umową?

    Hmm... A jakies podstawy do takich teorii ? Wydaje mi sie ze jezeli
    dostaniemy w zamian cos innego to jednak bedzie to podstawa do niezgodnosci
    z umowa. No powiedzmy ze rekalmujesz samochod i w zamian dostajesz rower.
    Wiec czy to nie bedzie niezgodnosc ? Z reguly w gwarancji nie widzialem
    opisanego szczegolowo jak ma wygladac ten wymieniony sprzet. Bylo tylko ze
    wolny od wad lub cos podobnego. Tak mi sie wydaje, noooooo chyba ze zle
    zrozumialem Twojego posta. Ale jest 5.55 wiec prosze nie winic mnie za taki
    stan moich przemyslen :P

    Marcin