  • Data: 2007-09-05 12:01:27
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    el-ec-tr wrote:

    > wariograf może? zazwyczaj się nie myli OIDP.

    Wariograf się "nie myli", bo to zwyczajne urządzenie mierzące kilka
    parametrów biologicznych, związanych ze stresem. Czyli odpowiada na
    pytanie, czy w jakimś momencie dany człowiek ma objawy związane ze stresem.

    Wystarczy pewien poziom samokontroli (albo urojeń) badanego i matołkowi
    święcie wierzącemu w wariografy wmówi dowolne bzdury.