  • Data: 2006-07-25 11:35:43
    Temat: Re: Grzywna za nie stawienie sie na rozprawie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    wombi wrote:

    > Nie zrozumieliśmy sie.Wiem o tym,ze nie chodzi o podatek i us. Podawalem

    Ja ciebie doskonale rozumiem. To ty masz problemy z pojęciem pewnych
    prostych faktów.

    > to tylko jako przyklad na roznice jakie sa w pojeciach zamieszkania a
    > zameldowania.

    Masz być zameldowany tam, gdzie zamieszkujesz. Jeśli jesteś zameldowany
    gdzie indziej, to popełniasz wykroczenie.

    Dodatkowo m.in. sąd ma pełne prawo zakładać, że zamieszkujesz tam, gdzie
    się zameldowałeś. Jeśli tam nie mieszkasz, nie jest winą sądu, że
    korespondencja trafia na adres, pod którym jej nie odbierasz. Jest to
    twoja wina i OIDP za drugim razem taki list polecony jest uznawany za
    skutecznie doręczony - nawet jeśli nikt go z poczty nie odebrał.

    Odrębna ewidencja urzędów skarbowych sądu jako takiego nie interesuje.

    > Co wcale nie oznacza,ze takie wezwanie jest skuteczne.

    Jest uznawane za doręczone. Tylko OIDP drugie nieodebrane.