  • Data: 2006-07-25 09:24:03
    Temat: Re: Grzywna za nie stawienie sie na rozprawie.
    Od: wombi <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Ma. Meldując się deklarujesz gdzie mieszkasz. A doręcza się na miejsce
    > zamieszkania.

    To przeczytaj art.25 k.c. odnosnie pojecia miejsca zamieszkania i ustawe
    o ewidencji ludnosci i dowodach osobistych pod katem definicji
    zameldowania.Artykul 25 k.c. stanowi,ze miejscem zamieszkania osoby fiz.
    jest miejscowosc, w ktorej osoba ta przebywa z zamiarem stalego pobytu.I
    to jest miejsce zamieszkania.Nawet nie konkretny adres tylko
    miejscowosc. Wytlumacz mi teraz na jakiej podstawie twierdzisz,ze
    zameldowanie=miejsce zamieszkania?. Wiesz,ze np. naczelnik urzedu
    skarbowego ustala wlasciowsc miejscowa na podstawie adresu zamieszkania
    a nie zameldowania?Polecam lekture formularza NIP-3 w razie watpliowsci.