  • Data: 2013-05-25 14:51:08
    Temat: Re: Grzywna
    Od: "Edel" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Możesz w ciagu 30 dni od otrzymania wezwania do zaplaty wnosic o rozlozenie
    calej kwoty (grzywna + koszty) na raty i z zasady sad na to przystaje. Dziwi
    mnie, ze za "rowerek, browarek" przypieprzyli Ci az tyle. Na twoim miejscu
    zlozylbym apelacje. Masz 7 dni od ogloszenia wyroku na zlozenie wniosku o
    pisemne uzasadnienie wyroku, a po jego otrzymaniu 14 dni na zlozenie
    apelacji. Nie wiem - co nawywijales, ale jesli to byla jazda na rowerze po
    pijanemu to wyrok jest niewspolmierny do popelnionego czynu. Napisz z
    jakiego art. KK zostales skazany.

    Pzdr
    Edel