  • Data: 2004-12-12 13:48:42
    Temat: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Hajenus " <h...@g...pl>
    news:cphe50$1lg$1@inews.gazeta.pl...

    > Bardzo dziekuje za miła pogawedke,ale cos mi sie wydaje,ze
    > posunęłam sie troche za daleko w swoich rozważniach...:)
    > Moze jeszcze kiedys porozmawiamy ,ale na bardziej *bezpieczne* i
    > zgodne z oczekiwaniami grupowiczów tematy:)
    >
    > Pozdrawiam
    > Hajenus

    Mnie także było miło - szczególnie w chwilach gdy wczuwałem się
    w rozważane przypadki. ;) Konkluzja, że ocena prawna często
    rozbiega się z oceną moralną -- nie jest niczym nowym
    a opaska na oczach Temidy wskazuje, że może się zdarzyć
    iż ważąc sprawy na ślepo i po omacku "przeoczy" istotny szczegół...
    Redaktor Edward Robak