    From: "Pawel N" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Date: Mon, 6 Dec 2004 21:01:19 +0000 (UTC)

    Maciek Grochowski <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Zwracam sie z prosba. Tyle osob nazywa go trollem i osmiesza jego
    > wypowiedzi. Zgadzam sie, ze Grzesiu pisze nie na temat, czesto nie ma
    > argumentow, jak rownierz nie potrafi zbytnio pisac po polsku a poziom jego
    > dyskusji ujmuje doktorom i kadrze naukowej. I dlatego wlasnie wrzycilem go
    > sobie do KF. I to jest problem. Jak mam go sobie tam trzymac skoro tyle
    osob
    > dyskutuje z nim i prawde mowiac sami zaczynacie zasmiecac grupe. Prosze
    was,
> [...]

    Widze ze powstanie zaraz nastepny wątek na kilkadziesiąt postów poświęconych
    temu przygłupowi Grzegorzowi czy jak tam temu matołowi na imie. Ta grupa
    złazi chyba na psy.
    PS 1
    Panie Grzesiu,z kropką po "dr": tak uważam pana za głupka który nie ma
    zielonego pojęcia o prawie (teraz zacznij bredzić o SB,PRL,Orlenie,księdzu
    Popiełuszce,Piotrowskim,Millerze,Giertychu,kokluszu,
    trzęsieniu ziemi,AIDS i
    chorobach wenerycznych) i który jest tu na tej grupie potrzebny jak krwawiący
    wrzód na niemowlęcej dupie. Możesz mnie zgłosić do abuse. Tylko uważaj zeby
    koleś Aster City ktory obsluguje abuse nie udławił sie drugim śniadaniem.
    PS 2
    Nie odpowiadaj na ten post,głupku, bo odpowiedzi nie dostaniesz.