  • Data: 2022-03-15 12:08:39
    Temat: Re: Grunt to elastyczność.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Mar 2022 12:01:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Księża nie pracują raczej w kontrwywiadzie, toteż trudno im zarzucić
    > brak profesjonalizmu w doborze tłumacza. Nie wiem na ile SOP powinien
    > sprawdzać osoby dopuszczone bezpośrednio do pary prezydenckiej.

    No to jest git. Każdy może sobie podejść, do Pierszej Niemowy; po co się
    stresować.

    > Ale nie
    > wiemy, na ile ta osoba była w ogóle dopuszczona, bo przecież mogła
    > siedzieć na sali, albo zgoła w osobnym pomieszczeniu.

    Gdybyś nie miał tak wielkich problemów z poruszaniem się w internetach,
    zobaczyłbyś taki obrazek:
    https://v.wpimg.pl/MTM4ODkxYjUsVjl3RANvIG8ObS0CWmF2O
    BZ1ZkQ3Ym17BDdyXk5iMiRYKjYOCCJ6KkY6NAoPPXo9WGAlGxFiI
    nwbKy0YCCE1NBsqKQkdKXt4Ui59Xxl0YmACeXNTVXllKVZifVseK
    3l5VX4gWRosNS9SfCJJBQ
    Podpis:
    "Pierwsza Dama Agata Kornhauser Duda na spotkaniu z uchodźcami z Ukrainy w
    Centrum Księdza Orione. Tuż po prawej od niej siedzi Mateusz Piskorski"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl