  • Date: Thu, 08 Jun 2006 20:02:27 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    <e60l6g$le6$1@atlantis.news.tpi.pl> <e60uih$nh3$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <7...@n...lechistan.com>
    <e61ahh$ksm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <d...@n...lechistan.com>
    <e61snh$1is$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <t...@n...lechistan.com> <e623es$p64$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e...@n...lechistan.com>
    <e632je$ldo$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...lechistan.com> <e63s0m$ebq$4@nemesis.news.tpi.pl>
    <9...@n...lechistan.com> <e67dqq$snd$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <e...@n...lechistan.com>
    <e67iks$9jk$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <m...@n...lechistan.com> <e687tl$4c8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <m...@n...lechistan.com> <e69bqi$s8k$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Johnson wrote:

    > Pisałem o 14:19 ale w tym poście nie ma nic o tym że do spraw karnych
    > czy sprawa o wykroczenia stosuje się kpc. Mowa tam że we wszystkich
    > kodeksach mowa o ustaleniach faktów.

    Tak się teraz tłumacz.

    > Czego nie rozumiesz?

    Sensu wspominania o KPC do sytuacji KPC nie dotyczącej.

    Równie dobrze mógłbyś wspominać o ustalaniu faktów w książce o archeologii.

    [ciach]

    > To potwarz ;)

    Nie. Fakt.

    > Co napisałem w <e632je$ldo$1@atlantis.news.tpi.pl> ?

    A co mnie to obchodzi?

    [ciach]

    > A co to ma do rzeczy, przecież rozmawialiśmy o otruciu psa w zamiarze
    > ewentualnym.

    Który w takiej sytuacji jest nie do udowodnienia, jeśli trujący nie dał
    się np. nagrać jak mówi, że planuje jakieś trucie psa.

    > Nie widzisz różnicy między psem a włamywaczem-pijakiem?

    Widzę, ale w tym przypadku są nieistotne.

    Jeden i drugi włazi na nie swój teren. Jeden i drugi zżera coś
    nieprzeznaczone dla niego. Przypadkiem się truje.

    Równie dobrze mogła to być koza, która zeżarła trujący kwiatek.

    > Podpowiem ci: pies zazwyczaj szczeka, a włamywacz-pijak nie :)

    A jakie ma to znaczenie? Ważne, że wdziera się na cudzy teren.

    > Mogę wymyślić 1000 innych kazusów w których będzie wina ewentualna, i
    > 1000 w których winy ewentualnej nie będzie i co to zmieni?

    Nic. Nadal winę należy udowodnić.