  • Data: 2006-06-07 23:27:49
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Wyraże tylko pogląd że twój pogląd o tym, że czytam bez zrozumienia
    > tekstu jest całkiem chybiony i niczym nie uzasadniony. Wydaje mi sie ze
    > to ekranowanie.

    Twój pogląd łajno jest wart.

    > A co do kpc to kazałeś mi go _również_ "przeczytać". Nigdy nie

    Po to, żebyś sobie uświadomił, czego dotyczy i przekonał się, jak
    idiotyczne było twoje powoływanie się na KPC w sprawie
    karnej/wykroczeniowej.

    > twierdziłem że kpc stosuje się do postępowań karnych, czy o wykroczenia,
    > tylko to że we wszelkich procedurach sąd ustala fakty, a nie cokolwiek
    > innego.

    Duh. Trudno, żeby ustalał mity.

    Niemniej jednak podstawową zasadą państwa prawa jest, że w
    postępowaniach karnych (włączając w to KW) podstawowym faktem, jaki
    należy ustalić, jest jednoznaczne przypisanie winy (mam nadzieję, że
    słyszałeś kiedyś o zasadzie domniemania niewinności?).

    Analogicznie w sprawach cywilnych ciężar udowodnienia faktu zasadności
    roszczenia ciąży na tym, kto się domaga.

    Teraz do ciebie dotarło?