  • Data: 2009-06-16 13:16:51
    Temat: Re: Grożenie oddaniem sprawy
    Od: "Dawid Partyka" <d...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zakłócasz? Bo może cały problem wynika z faktu, że on tak myśli, a nie
    > potraficie sie dogadać.

    Szczerze mówiąc, jeśli się nadajniki znajda na tym samym paśmie lub w
    pobliżu to może zakłócać, ale to nie mój problem jak koleś chce to może
    sobie wykupić licencjonowane pasmo a pasmo 5ghz jest wolnym pasmem i
    korzystam z niego od ponad 3 lat mając wszelkie zgody z UKE na działalnośc
    telekomunikacyjną.