  • Data: 2012-09-18 15:07:10
    Temat: Re: Groźby karalne
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-09-2012 20:36, STS_OV pisze:

    > Życzysz sobie screen shoot'a z listingu, który mi pokazano - pięknie
    > czarno na białym powiązano imei gsm'a z połączeniami z innej karty, z
    > której młody na codzień korzysta. Co ciekawe, ma telefon na kartę, a do
    > "zartu" kupił prepaida innej sieci. A jednak go trafili... Ponoć maja
    > jakiś program komputerowy, który analizuje bilingi i szybko można
    > takiego klienta trafić :)

    a co to za filozofia, wzieli z tego billingu ktorys numer abonamentowy
    (lub zarejestrowanego prepaida), wezwali wlasciciela przetrzepali
    telefon i przepytali czyj to numer. jeszcze inaczej: po IMEI ustalili
    poprzedniego wlasciciela, ktory wskazal nabywce. prepaid ktory nabyl
    anonimowo malo sie do tego przyczynil.