  • Data: 2005-11-02 18:52:44
    Temat: Re: Grozba
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 2 Nov 2005 16:15:02 +0100, *kaek*
    <news:dkalhh$1n6$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > W dniu jutrzejszym spotkam się z dzielnicowym i przedstawię mu całą sprawę.
    > Chciałbym się tylko Was poradzić jak powienienem w tej sytuacji postąpić?
    > Nie będę miał żadnych oporów, żeby zgłosić to na policji lub w prokuraturze.
    > Tyle, że nie mam świadków. Co powinienem zrobic?
    > Samego typa się nie boję, bo w razie jakiejkolwiek konfrontacji sądzę, że
    > sobie z nim poradzę (no chyba, że wyciągnie "uzbrojenie", wtedy może być
    > różnie...).

    Na dzielnicowego nie licz. Napisz od razu pismo do prokuratury. Świadka
    przecież masz - Twój wujek. Jak nie masz jednak świadka, to kup sobie na
    allegro dyktafon - z kasetą - za 29 zł ( ja właśnie taki kupiłam i noszę
    teraz przy sobie. http://allegro.pl/show_item.php?item=69421250
    Mnie zaczepia taki żul i jego "rodzinka"(patrzy najpierw, czy nie ma jakichś
    świadków), który mieszka 2 piętra pode mną i prawdopodobnie jeździ moim
    rowerem górskim, który był pięknym rowerem, ale go przerobił, np. wymienił
    ramę i błotniki na metalowe). Wszystko zaczęło się jak raz spojrzałam na
    koła i ramę tego roweru. Nie będę się dalej rozpisywała, bo to nie ma sensu.

    --
    Kaja