  • Data: 2006-12-05 15:35:46
    Temat: Re: Granica pomiedzy inspiracja a naruszeniem praw autorskich.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał w wiadomości
    news:el4211$fqc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na tej grupie jest jeden sympatyczny czlowiek , ktory w pewnym stopniu
    > pilotowal moja sprawe . Zajmuje sie wlasnie znakami towarowymi i ochrona
    > znakow .

    ale znaki towarowe maja sie nijak do domen, jak juz pisalem i dowiadywalem
    sie tego bezposrednio w nasku, sadzie polubownym przy nasku i
    prokuraturze, kto pierwszy ten lepszy i tyle, owszem jak ma sie dobrego
    papuge i znajdzie jakis paragraf to sie domene wyrwie, ale w innym wypadku
    to conajwyzej mozna odkupic, dlatego handel domentami jest tak dochodowy