  • Data: 2005-05-30 15:24:06
    Temat: Re: Granica Polski w polu. nielegalne przekroczenie granicy.
    Od: gotcha <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty wrote:

    > przed wstąpieniem do UE raz wjechałem na rowerze 1 km w głąb do
    > Białorusi. Nie miałem sobie dowodu. Nikt mnie nie zatrzymał, nie
    > wylegitymował. Jak zauważyłem, że te tereny nie są mi znane (jak
    > wyjeżdżam na weekend odpocząć, to mam 10 km do granicy) i po zawróceniu
    > zauważyłem znaki. :]

    Przypomina sie pewne slynne zdarzenie znad Niagary, gdzie pewien
    Meksykanin chcial rodzinie pokazac wodospad. Na poczatek, to byl w USA
    nielegalnie, prawo jazdy posiadal. Jak zdobyl, nie wazne. Wybral sie
    autem w swiateczny weekend i na autostradzie wzial nie te linie... (kto
    byl w okolicy, to wie o czym mowie - latwo pomyslic a pozniej nie mozna
    wycofac sie z linii prosto na most).

    No i wyladowal po stronie kanadyjskiej. Nikt go nie sprawdzil i nasz
    bohater natychmiast zawrocil na ziemie Washingtona. No i tutaj go
    skontrolowano. Przesiedzial cos pol roku w Kanadzie, a pozniej wrocil z
    rodzina, ale juz prosto do Meksyku :-)

    A POLSKA linia kolejowa w okolicy Horynca prowadzi na pewnym odcinku
    przez Ukraine i to daleko wglab. Wiec kiedy pociag stanie w polu, to
    sugeruje niewychodzenie za potrzeba. :-)