  • Data: 2003-03-12 09:35:22
    Temat: Re: Gówno na balkonie
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też tak myślę, to co robię w własnym domu (i na balkonie) nie powinno
    innych
    > interesować np. mogę posiać trawę lub uprawiać rolę na 60 m2 ;))

    I zapewne nikogo to nie obchodzi do momentu gdy nie niesie za sobą
    zagrożenia dla pozostałych mieszkańców lub budynku oraz nie jest sprzeczne z
    przeznaczeniem lokalu. Mam tu na myśli np. nadmierne obciążenie stropu
    wyniku nawiezienia kilkunastu ciężarówek ziemi pod wspomniany trawnik czy
    uprawianą rolę i jazdę jakimiś maszynami do jej uprawy lub zalewania sufitu
    swojego sąsiada poniżej po intensywnym nawadnianiu upraw. :))))

    Jaki to przewidujący był nasz imć pan Hrabia FREDRO

    Byłeś już przesłuchiwany przez policmajstrów w sprawie swojego pieska
    balkonowego?

    Stan_Z