  • Data: 2003-03-14 07:09:45
    Temat: Re: Gówno na balkonie
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak sobie czytam i mysle .... juz wiem dlaczego lubie mieszkac na ostatnim
    > pietrze
    > :-)
    >
    > Artur na którym pietrze mieszkasz ? :-)

    trzecie - ostatnie

    Na przesłuchaniu nie przyznałem się do zarzutu o czyn z art. 75 KW
    Natomiast drugi tj. z art. 145 dotyczył jak się okazało zdarzenia sprzed
    miesiąca (17 stycznia 2003), dorzucono go niejako przy okazji. Szczeniak
    zbiegł mi do klatki i narobił na twardo (nie widziałem ale jest to wysoce
    prawdopodobne) i żadna straż, policja nie interweniowała.
    Przyznałem się z wyjaśnieniem że nieczystości natychmiast uprzątnełem.
    Ciekawe czy można karać za dbanie o porządek w miejscu publcznym, może
    powinienem zostawić tą kupę w spokoju? :))

    Współczuję sędziemu który będzie czytał te idiotyzmy i bazgroły
    dzielnicowego.

    Artur